ELBRUS Areli - pánské outdoorové kalhoty

Kód: 3099/S 3099/M 3099/L 3099/XL 3099/XXL Zvolte variantu
Doprava zdarma
Neohodnoceno
Značka: Elbrus
2 369 Kč 1 958 Kč bez DPH
Vyprodáno Vyprodáno Vyprodáno Vyprodáno Vyprodáno Zvolte variantu
Varianta
Možnosti doručení

Chystáte se do přírody a nemáte co na sebe? Pak si pořiďte tyto pánské outdoorové kalhoty ELBRUS Areli. 

Detailní informace

Detailní popis produktu

ELBRUS Areli - pánské outdoorové kalhoty

ELBRUS Areli - pánské outdoorové kalhoty

Tyto kalhoty vynikají výbornou technologií, takže jakmile vás přepadne nečekaný déšť, vaše nohy zůstanou zaručeně v suchu díky DWR COATING. Na bocích se nachází 2 kapsy na menší drobnosti. V pase mají poutka na případný pásek.

Technologie:

  • DWR COATING - Povrchová úprava aplikovaná na materiál zajišťující vysokou odolnost proti vodě. Díky dalšímu hydrofobnímu povlaku jsou kapičky vody zavěšeny a odvalují se z vnější vrstvy tkaniny.


Použité materiály:

  • 93% Nylon, 7% Elastan

O značce ELBRUS

Značka je určena pro všechny příznivce pohybu na čerstvém vzduchu, kteří se rádi odlišují. Její výrobky – stylové, pohodlné, s nevšedním designem – skvěle zapadají do potřeb aktivních, mladých lidí. Elbrus však nejsou pouze atraktivní výrobky, ale také ideologie obsažená v hesle „Remember to explore“ vybízející k objevování nových míst, dojmů a k aktivitě. To všechno rozhodlo o tom, že si značka velmi rychle získala široký okruh příznivců v celé Evropě.

ELBRUS Areli - pánské outdoorové kalhoty

Doplňkové parametry

Kategorie: Outdoorové kalhoty
Pohlaví: Muži
Využití: Turistika
Barva: Černá
Technologie: DWR COATING
size_system: INT
Použitý materiál: 93% Nylon, 7% Elastan

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

O značce ELBRUS

Značka je určena pro všechny příznivce pohybu na čerstvém vzduchu, kteří se rádi odlišují. Její výrobky – stylové, pohodlné, s nevšedním designem – skvěle zapadají do potřeb aktivních, mladých lidí. Elbrus však nejsou pouze atraktivní výrobky, ale také ideologie obsažená v hesle „Remember to explore“ vybízející k objevování nových míst, dojmů a k aktivitě. To všechno rozhodlo o tom, že si značka velmi rychle získala široký okruh příznivců v celé Evropě.