S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

KONTAKTY

HI-TEC eshop
Školská 228
533 53 Pardubice - Ohrazenice
tel: +420 777 066 613
info@hitec-eshop.cz
www.hitec-eshop.cz

 


» ZÁRUČNÍ A OBCHODNÍ PODMÍNKY

Obchodní podmínky pro prodej zboží na internetu a reklamační řád

 

I. Úvodní ustanovení

1. Tyto obchodní podmínky pro prodej zboží na internetu (dále jen „obchodní podmínky“) společnosti Kristýna Sobotková, IČO: 86679589, se sídlem Školská 228, 533 53 Pardubice - Ohrazenice, adresa elektronické pošty info@hitec-eshop.cz, tel. č. +420 777066613, (dále jen „prodávající“), upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího, jako podnikatele, a kupujícího vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy na zboží z internetového obchodu www.hitec-eshop.cz (dále jen „kupní smlouva“), (dále jen „Internetový obchod“), který provozuje prodávající.

2. Kupujícím je spotřebitel nebo podnikatel.

Spotřebitel je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.
Podnikatel je každý, kdo samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku. Pro účely ochrany spotřebitele je za podnikatele považována také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele.

3. Obchodní podmínky jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce, přičemž kupní smlouvu lze uzavřít pouze v českém jazyce.

II. Objednávka, uzavření kupní smlouvy

1. Kupující může objednávat zboží prodávajícího prostřednictvím Internetového obchodu, v němž je zboží kupujícímu prezentováno, a to včetně uvedení informací o zboží, popisu jeho hlavních vlastností, a jeho kupní ceně a souvisejících poplatcích (včetně nákladů na dopravu zboží, platbu zboží a balné). Kupující v souvislosti s prezentací zboží bere na vědomí, že odstíny barev zboží prezentovaného prostřednictvím Internetového obchodu mohou být drobně zkreslené od skutečného odstínu barvy zboží (důvodem je např. kvalita fotografie či nastavení monitoru kupujícího).

2. Prezentace zboží prodávajícího umístěná v Internetovém obchodu je návrhem k uzavření kupní smlouvy (nabídka). Odesláním objednávky kupující nabídku přijímá. Kupní smlouva na zboží je uzavřena v okamžiku doručení objednávky prodávajícímu. Uzavření kupní smlouvy je následně potvrzeno automaticky odeslanou zprávou na e mailovou adresu kupujícího, přičemž obsahem této zprávy je aktuální znění obchodních podmínek prodávajícího.

3. Před podáním objednávky v Internetovém obchodu se kupující podle své volby buď zaregistruje, nebo bude postupovat (objednávat) bez registrace, obojí podle pokynů uvedených v Internetovém obchodu s tím, že vyplní požadované údaje buď jako kupující spotřebitel nebo kupující podnikatel, přičemž všechny vyplněné údaje musí být správné a pravdivé. Povinné údaje k vyplnění jsou označeny tučně, bez nich nebude možné uzavřít kupní smlouvu nebo provést registraci. Pokud kupující uvede své IČO nebo DIČ, má se za to, že se jedná o kupujícího podnikatele. Uvedení IČO a DIČ u kupujících podnikatelů je nezbytné z důvodu, aby mohl být vystaven řádný daňový doklad.

Registrací bude kupujícímu zřízen uživatelský účet, který je zabezpečen uživatelským jménem a heslem, o nichž je kupující povinen zachovávat mlčenlivost a nesdělovat je třetím osobám. Prodávající je oprávněn i bez uvedení důvodu a oznámení této skutečnosti kupujícímu zrušit uživatelský účet kupujícího; stane se tak zejména v případě dlouhodobého neužívání uživatelského účtu nebo jeho zneužití či na výzvu kupujícího.
Po zřízení uživatelského účtu, dokud není zrušen, lze pro další objednávky kupujícího prostřednictvím Internetového obchodu využít přístup prostřednictvím uživatelského účtu, což urychluje vyplnění vybraných údajů do objednávky.

4. Kupní cenou zboží se rozumí cena v Kč uvedená u jednotlivého zboží v Internetovém obchodu, která je kupní cenou zboží včetně všech daní a poplatků (související poplatky, resp. náklady na dopravu zboží, dobírku a balné jsou kupujícímu zpřístupněny v těchto obchodních podmínkách, nejpozději však před odesláním objednávky prodávajícímu). Zobrazením nových cen zboží v Internetovém obchodu se předchozí ceny zboží stávají automaticky neplatnými, s výjimkou zboží objednaného kupujícím ještě za planosti ceny původní.

5. Pro objednání zboží z Internetového obchodu kupující vytvoří objednávku zboží, která obsahuje zejména určení konkrétního zboží a jeho množství (toto zboží kupující tzv. „vloží do košíku“), kupní cenu a související poplatky, způsob úhrady kupní ceny a souvisejících poplatků (ke způsobu úhrady viz dále platební podmínky). Před odesláním objednávky prodávajícímu má kupující vždy možnost zkontrolovat a měnit zadané údaje, které do objednávky vložil, což kupujícímu umožňuje i zjistit a opravit chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Po kontrole do objednávky zboží zadaných údajů, pokud s obsahem objednávky kupující souhlasí, odešle kupující objednávku prodávajícímu, a to kliknutím na tlačítko „odeslat objednávku“. Prodávající neprodleně potvrdí kupujícímu obdržení objednávky, resp. uzavření kupní smlouvy na zboží z objednávky, a to elektronickou poštou na emailovou adresu zadanou kupujícím při objednávce; obsahem tohoto potvrzujícího emailu je mimo shrnutí objednávky kupujícího i aktuální znění obchodních podmínek.

6. Kupující podáním objednávky prostřednictvím Internetového obchodu potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, a že s nimi souhlasí ve znění účinném ke dni podání své objednávky. Na tyto obchodní podmínky je kupující výslovně upozorněn před uskutečněním své objednávky, a má tak možnost se s nimi seznámit, případně objednávku nepodat.

7. Každá objednávka bude evidována pod zvláštním registračním číslem, pod kterým bude vedena až do jejího úplného vyřízení. Kupující je oprávněn požádat prodávajícího o sdělení aktuálního stavu objednávky a prodávající se zavazuje kupujícímu tuto informaci poskytnout.

8. Pokud je uzavřena s kupujícím individuální kupní smlouva, pak má přednost před těmito obchodními podmínkami v těch částech, kde je individuální kupní smlouva s těmito obchodními podmínkami v rozporu.

9. Zboží doručené kupujícímu zůstává až do úplného zaplacení jeho kupní ceny ve vlastnictví prodávajícího.

10. Nebezpečí škody na věci přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží kupujícím.

11. Prodávající si vyhrazuje právo odstoupit od kupní smlouvy z důvodu podstatné změny okolností nebo jiného rozumného důvodu, např. v případě, že již byly vyčerpány zásoby zboží z objednávky, došlo k podstatné změně kupní ceny objednaného zboží či byla cena zboží v Internetovém obchodu chybně prezentována nebo by k dodání zboží došlo později, než prodávající avizoval.

III. Práva a povinnosti z vadného plnění (reklamační řád)

1. Tento článek se uplatní pouze na práva a povinnosti smluvních stran z kupní smlouvy, kterou podnikatel uzavřel s kupujícím, který je spotřebitelem, podle § 2158 odst. 1 zákona č. 89/2012, občanského zákoníku (dále jen „občanský zákoník“); konkrétně pak upravuje práva z vadného plnění, která se řídí občanským zákoníkem (zejm. § 1914 až 1925, § 2099 až 2117, § 2161 až 2174 občanského zákoníku) a zákonem na ochranu spotřebitele.

Jakost při převzetí

2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal, má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné, že se zboží hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá, že zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy, že je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti, a že zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

3. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.

4. Nemá-li věc při převzetí kupujícím výše uvedené vlastnosti, má kupující podle § 2169 občanského zákoníku právo na bezplatné řádné a včasné odstranění vady výměnou věci nebo její součásti (pokud se vada týká pouze součásti), pokud to není povaze vady nepřiměřené nebo neúměrné (např. vadu lze odstranit bez zbytečného odkladu), jinak opravou věci nebo její součásti; není-li to možné, pak má kupující právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo na odstoupení od kupní smlouvy. Právo na dodání nové věci nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad; v takovém případě má kupující i právo od kupní smlouvy odstoupit.

5. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím zboží věděl, že zboží má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

6. Má-li věc vadu, z níž je prodávající zavázán, a jedná-li se o zboží prodávané za nižší cenu nebo o zboží použité, má kupující místo práva na výměnu zboží právo na přiměřenou slevu.

Podstatné a nepodstatné porušení kupní smlouvy

7. Právo z vadného plnění je kupující oprávněn uplatnit z vady, která je podstatným nebo nepodstatným porušením kupní smlouvy, jež se vyskytne u zboží v době 24 měsíců od jeho převzetí kupujícím (v případě použitého zboží se uvedená doba zkracuje na polovinu).

8. Podstatné porušení kupní smlouvy je takové porušení kupní smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření kupní smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana kupní smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

9. Je-li vadné plnění podstatným porušením kupní smlouvy, má kupující právo na odstranění vady dodáním nového zboží bez vady nebo dodáním chybějícího zboží, na odstranění vady opravou zboží, na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo právo odstoupit od kupní smlouvy.

10. Kupující sdělí prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího; to neplatí, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraní-li prodávající vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li kupujícímu, že vady neodstraní, může kupující požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od kupní smlouvy odstoupit. Nezvolí-li si kupující své právo včas, má práva jako při nepodstatném porušení kupní smlouvy.

11. Při nepodstatném porušení kupní smlouvy má kupující právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny. Dokud kupující neuplatní právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od kupní smlouvy, může prodávající dodat to, co chybí, nebo odstranit právní vadu. Jiné vady může prodávající odstranit podle své volby opravou věci nebo dodáním nové věci.

12. Při dodání nového zboží vrátí kupující prodávajícímu na jeho náklady zboží původně dodané, a to způsobem sjednaným s prodávajícím.

13. Prodávající neodpovídá za vadu u zboží prodávaného za nižší cenu, pro kterou byla nižší cena ujednána, neodpovídá ani za vadu odpovídající opotřebení zboží způsobenou jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží pak neodpovídá za vadu odpovídající míře jeho používání nebo opotřebení, dále prodávající neodpovídá za vadu zboží, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží. Prodávající neodpovídá ani za vadu zboží vzniklou v důsledku nedodržení pokynů uvedených v návodu k údržbě daného zboží, zejména když v důsledku nedodržení těchto pokynů dojde k poškození věci např. (v případě oblečení) praním s nesprávně nastavenou teplotou, praním společně se zbožím jiné barvy či praním v automatické pračce v případě zboží, které lze prát pouze ručně, jakož i chemickým čištěním či žehlením v případě zboží, které chemicky čistit či žehlit nelze atp.

14. Neoznámí-li kupující prodávajícímu vadu zboží včas, pozbývá právo od kupní smlouvy odstoupit.

15. Neoznámil-li kupující vadu bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit, soud mu právo z vadného plnění nepřizná. Jedná-li se o skrytou vadu, platí totéž, nebyla-li vada oznámena bez zbytečného odkladu poté, co ji kupující mohl při dostatečné péči zjistit, nejpozději však do dvou let po odevzdání zboží.

Vyřízení reklamace

16. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující v sídle prodávajícího.

17. Lhůta pro vyřízení reklamace běží od okamžiku, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.

18. Za účelem umožnění řádného vyřízení reklamace prodávajícím, je kupující povinen prodávajícímu prokázat, že zboží koupil od prodávajícího, a že dosud neuplynulo jeho právo uplatnit práva z vady zboží (zpravidla tak kupující činí prodejním dokladem), a dále předat prodávajícímu k posouzení zboží, u kterého podle kupujícího došlo k výskytu vady, za kterou má nést prodávající odpovědnost, a taktéž informovat prodávajícího o svých kontaktních údajích, zjištěné vadě a požadavku na způsob vyřízení reklamace. Zboží předané kupujícím prodávajícímu k posouzení v rámci reklamace by mělo být čisté (vyprané) a zajištěné proti poškození během přepravy, pokud je kupujícím zasíláno poštou, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.

19. Uplatní-li kupující právo z vadného plnění, potvrdí mu prodávající v písemné formě, kdy právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

20. Prodávající se zavazuje kupujícího informovat o vyřízení reklamace na e-mail nebo tel. číslo zadané kupujícím při reklamaci, jinak na e-mail nebo tel. číslo, které je zaznamenáno v uživatelském účtu kupujícího či zadané v objednávce.

21. Prodávající rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů od přijetí reklamace a reklamovaného zboží. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu zboží potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na lhůtě delší; marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení kupní smlouvy.

22. Pokud je reklamace oprávněná, náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů spojených s uplatněním práv kupujícího z odpovědnosti za vady zboží.

IV. Právo kupujícího spotřebitele odstoupit od kupní smlouvy

1. Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (prostřednictvím Internetového obchodu), je kupující, který je spotřebitelem, oprávněn v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku odstoupit od kupní smlouvy, a to do 14 dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující spotřebitel využít vzorový formulář dostupný v Internetovém obchodu. Prodávající upozorňuje kupujícího spotřebitele a kupující spotřebitel si je této skutečnosti vědom, že se v případě využití práva na odstoupení od kupní smlouvy nejedná o bezplatnou výpůjčku zboží; předmětná lhůta je určena k tomu, aby se kupující spotřebitel mohl v přiměřeném rozsahu seznámit se zbožím (shodně, jak by to mohl učinit na provozovně).

2. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující spotřebitel zaslat na adresu sídla prodávajícího nebo na adresu elektronické pošty prodávajícího. Kupujícímu spotřebiteli se doporučuje současně s odstoupením od kupní smlouvy sdělit prodávajícímu i číslo objednávky, datum převzetí zboží a číslo účtu kupujícího spotřebitele včetně bankovního ústavu pro vrácení peněz (pokud mají být peníze zaslány na bankovní účet kupujícího spotřebitele).

3. V případě odstoupení kupujícího spotřebitele od kupní smlouvy, se kupní smlouva od počátku ruší. Kupující spotřebitel musí zaslat nebo předat zboží prodávajícímu úplné, s kompletní dokumentací, neopotřebované, nepoškozené, čisté, pokud možno v originálním obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal, a to nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy. Prodávající upozorňuje kupujícího spotřebitele, že pokud využije svého práva na odstoupení od kupní smlouvy, jak je uvedeno výše, nese výlučně kupující spotřebitel náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, že zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou. Při zaslání zboží zpět prodávajícímu se kupující spotřebitel zavazuje zboží zabezpečit tak, aby bylo během přepravy dostatečně chráněno proti znehodnocení. Zboží zaslané na dobírku kupujícím spotřebitelem, který využil svého práva a odstoupil od kupní smlouvy, nebude prodávajícím přijato.

4. Prodávající kupujícímu spotřebiteli vrátí peněžní prostředky, které od něho na základě kupní smlouvy přijal, nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení od kupní smlouvy kupujícím spotřebitelem, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího spotřebitele přijal, nebude-li dohodnuto jinak. Prodávající však není povinen peněžní prostředky vrátit dříve, než mu kupující spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

5. Kupující, který je spotřebitel, nemůže v souladu s § 1837 občanského zákoníku odstoupit mimo jiné od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, o dodávce zboží, v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.

6. V případě, že bude vrácené zboží nekompletní či poškozené, může prodávající vracenou kupní cenu snížit o tomu (škodě) odpovídající částku (prodávající započte svůj nárok vůči vracené kupní ceně a kupující spotřebitel tak bude mít nárok pouze na takto sníženou kupní cenu zboží); s tímto jednostranným zápočtem kupující spotřebitel souhlasí.

7. Kupující spotřebitel bere na vědomí, že pokud je spolu se zbožím předán kupujícímu spotřebiteli dárek/dárky a kupující spotřebitel využije svého práva na odstoupení od kupní smlouvy, je splněna rozvazovací podmínka, jejíž splnění způsobí, že kupující spotřebitel je povinen spolu s vraceným zbožím vrátit i dárek/dárky, které spolu s tímto zbožím od prodávajícího obdržel.

V. Doručování zboží, platební podmínky

  1. Kupní cenu zboží a související poplatky při dodávce zboží na území České republiky může kupující uhradit prostřednictvím:
    a. Platby na dobírku při doručení zboží kupujícímu, kdy nastává splatnost kupní ceny zboží a souvisejících poplatků. Prodávající nepožaduje po kupujícím zálohu či jinou obdobnou platbu, pokud není dohodnuto jinak.
    b. Platby převodem na účet, kdy prodávající v nejbližším možném termínu zboží připraví k expedici a zašle kupujícímu platební údaje pro platbu předem a dodací list
    na e-mailový kontakt uvedený prodávajícím v objednávce. Zboží je následně předáno dopravci až po obdržení prostředků na účet prodávajícího, který byl uveden v zaslaných platebních údajích.

    c. Hotově v okamžiku převzetí.

Za platbu dle písm. a. a b. účtuje prodávající kupujícímu poplatek za dobírku specifikovaný níže.

Za platbu dle písm. c. neúčtuje prodávající kupujícímu žádný poplatek.


2. Kupní cenu zboží a související poplatky při dodávce zboží na území Slovenské republiky může kupující uhradit prostřednictvím platby na dobírku při doručení zboží kupujícímu, kdy nastává splatnost kupní ceny zboží a souvisejících poplatků. Prodávající nepožaduje po kupujícím zálohu či jinou obdobnou platbu, pokud není dohodnuto jinak. Nepoužije se § 2119 odst. 1 občanského zákoníku; kupující je tak povinen zaplatit kupní cenu zboží a související poplatky při doručení zboží kupujícímu, a to ještě před tím, než má možnost si zboží prohlédnout.

3. Prodávající zašle objednané zboží prostřednictvím přepravní služby dle volby prodávajícího, pokud není dohodnuto jinak, na adresu v České nebo Slovenské republice, která byla zvolena kupujícím v objednávce zboží. Osobní odběr zboží nebo jeho doručení na jinou adresu prodávající neumožňuje.

4. Cena přepravy při dodávce zboží na území České republiky:

Při nákupu zboží v kupní ceně 1.000 Kč vč. DPH a vyšší je zboží kupujícímu zasíláno na náklady prodávajícího. Při nákupu zboží v kupní ceně 999 Kč vč. DPH a nižší je kupujícímu účtována cena přepravy ve výši 99 Kč.

5.
Cena přepravy při dodávce zboží na území Slovenské republiky:
Při nákupu zboží v kupní ceně 75 EUR vč. DPH a vyšší je zboží zasíláno na náklady prodávajícího. Při nákupu zboží v kupní ceně 74 EUR vč. DPH a nižší je kupujícímu účtována cena přepravy podle aktuálního ceníku přepravní služby v době podání objednávky.

6. Prodávající je oprávněn si účtovat i balné.

7. Před odesláním objednávky zboží prodávajícímu sdělí prodávající kupujícímu cenu přepravy a balného (související poplatky), kterou kupující potvrdí a teprve následně objednávku odešle.

8. Není-li ujednáno, jak má být zboží zabaleno, zabalí prodávající zboží podle zvyklostí; nejsou li, pak způsobem potřebným pro uchování zboží a jeho ochranu. Stejným způsobem opatří prodávající zboží pro přepravu.

9. Kupující je povinen převzít zboží při dodání přepravní službou. V případě, že přepravní služba doručí neúplnou nebo zjevně poškozenou zásilku, je však kupující oprávněn odmítnout převzetí zásilky. Pokud kupující zásilku z důvodu uvedeného v předchozí větě nepřevezme, nebo ji naopak i přes zjevné poškození převezme, zavazuje se při odmítnutí/převzetí zboží sepsat s přepravní službou protokol o vzniku škody, ve kterém budou uvedeny veškeré vytýkané škody (nedostatky) a tento protokol bez zbytečného odkladu doručí prodávajícímu.

10. Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky.

11. Kupující je povinen zaplatit kupní cenu zboží a související poplatky podle zvoleného způsobu platby buď před doručením zboží (platba kartou, platba online převodem) anebo nejpozději při doručení zboží kupujícímu (platba dobírkou), a to ještě před tím, než má možnost si zboží prohlédnout, neboť sjednaný způsob předání zboží možnost prohlídky vylučuje (§ 2119 odst. 1 občanského zákoníku).

VI. Ochrana osobních údajů a informací

1. Osobní údaje, které kupující poskytuje prodávajícímu za účelem vyřízení objednávky, splnění kupní smlouvy a vedení uživatelského účtu, jsou shromažďovány, zpracovávány a uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů. Prodávající se zavazuje, že osobní údaje neposkytne mimo případy uvedené zákonem, v jakékoli podobě třetí osobě, s výjimkou externí přepravní služby, které jsou osobní údaje předávány v minimálním rozsahu nutném pro doručení objednaného zboží. Kupující dává prodávajícímu svůj souhlas ke shromažďování a zpracování osobních údajů (v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem), sdělených prodávajícímu při objednávce zboží (jméno a příjmení, adresa bydliště, adresa pro doručování, IČO, DIČ, adresa elektronické pošty, telefonní číslo), v databázi prodávajícího, pro účely splnění předmětu uzavírané kupní smlouvy a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Objednávkou kupující potvrzuje, že své osobní údaje poskytuje dobrovolně. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu, včetně dalších zákonných práv k těmto údajům (právo na vysvětlení a odstranění závadného stavu), stejně tak jako právo obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.

2. Podáním objednávky kupující souhlasí také se zasíláním informací a obchodních sdělení prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího, pokud tento souhlas již v objednávce neodvolá, přičemž kupující je oprávněn zasílání informací a obchodních sdělení prodávajícího i kdykoliv později odmítnout.

3. Kupní smlouva je archivována v elektronickém úložišti prodávajícího, za účelem jejího splnění a evidence, a je přístupná pouze prodávajícímu, nikoliv kupujícímu.

VII. Ostatní ujednání

1. Veškeré smluvní vztahy se řídí právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou kupní smlouvy spotřebitel, řídí se smluvní vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele. Je-li smluvní stranou kupující podnikatel, řídí se smluvní vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak smluvní strany sjednávají, že jejich vztah se řídí českým právem, čímž však nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z právních předpisů, od nichž se nelze odchýlit.

2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.

3. Prodávající není vůči kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

4. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele vykonává v zákonem vymezeném rozsahu dozor Česká obchodní inspekce.

5. Kupující souhlasí s užitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady spojené s užitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy, tj. např. náklady na internetové připojení, si nese kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

6. „Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin."

7. Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 18. 3. 2017. Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto obchodní podmínky bez předchozího upozornění; takovou změnou obchodních podmínek však nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

OBCHODNÍ PODMÍNKY
obchodní společnosti Kristýna Sobotková se sídlem Školská 228, 533 53 Pardubice - Ohrazenice identifikační číslo: 86679589 pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.hiteceshop.cz, dále jen HITEC eshop
1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ 1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosti Kristýna Sobotková, se sídlem Školská 228, 533 53 Pardubice - Ohrazenice, identifikační číslo: 86679589, (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.hiteceshop.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“). 1.2. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání. 1.3. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek. 1.4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce. 1.5. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
2. UŽIVATELSKÝ ÚČET 2.1. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět
objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu. 2.2. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a  pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné. 2.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu. 2.4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám. 2.5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 12 kalendářních měsíců nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek). 2.6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
3. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY 3.1. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije. 3.2. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží a nákladů za navrácení zboží, jestliže toto zboží ze své podstaty nemůže být navráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek. 3.3. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky. 3.4. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní
obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o: 3.4.1. objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu), 3.4.2. způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a 3.4.3. informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“). 3.5. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Koupit“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském účtu či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“). 3.6. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky). 3.7. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího. 3.8. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
4. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY 4.1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby: v hotovosti v provozovně prodávajícího na adrese Školská 228, 533 53 Pardubice Ohrazenice; v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce;
bezhotovostně převodem na účet prodávajícího a to předchozí domluvě (dále jen „účet prodávajícího“); bezhotovostně platební kartou při doručení prostřednictvím PPL;
4.2. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží. 4.3. Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno ustanovení čl. 4.6 obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem. 4.4. V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná dle dohody. 4.5. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího. 4.6. Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 3.6), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije. 4.7. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat. 4.8. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.
5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY 5.1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy
o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal. 5.2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 obchodních podmínek či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího. 5.3. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou. 5.4. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal. 5.5. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. 5.6. V případech, kdy má kupující vsouladu s ustanovením §1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím. 5.7. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
6. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ 6.1. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy. 6.2. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. 6.3. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení. 6.4. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. 6.5. Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.
7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ 7.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů). 7.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal: 7.2.1. má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné, 7.2.2. se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá, 7.2.3. zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy, 7.2.4. je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
7.2.5. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů. 7.3. Ustanovení uvedená v čl. 7.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží. 7.4. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. 7.5. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání. 7.6. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.
8. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN 8.1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží. 8.2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku. 8.3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. 8.4. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů. 8.5. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
9. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ 9.1. Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů. 9.2. Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty a telefonní číslo (dále společně vše jen jako „osobní údaje“). 9.3. Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy. 9.4. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích. 9.5. Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám. 9.6. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem. 9.7. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů. 9.8. V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel (čl. 9.5) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může: 9.8.1. požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení, 9.8.2. požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav. 9.9. Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na
poskytnutí informace.
10. ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES 10.1. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího. 10.2. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
11. DORUČOVÁNÍ 11.1. Kupujícímu může být doručováno na elektronickou adresu kupujícího.
12. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ 12.1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů. 12.2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. 12.3. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná. 12.4. Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy. 12.5. Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování Kristýna Sobotková, HI-TEC eshop, Školská 228, 533 53 Pardubice-Ohrazenice, adresa elektronické pošty629#email.cz, telefon 777066613.
V Pardubicích dne 1.1.2016 Kristýna Sobotková

 

ZWFlZTc